Întrebări frecvente ale clienților
Știu că ai foarte multe întrebări mai ales când vine vorba de un eveniment atât de important în viața ta. Așadar am compus o listă cu cele mai frecvente întrebări pe care le au clienții mei. Dacă ai și alte întrebări, nu ezita să mă contactezi.
Colecția mea este una vastă și măsoară peste 1 TB de muzică de calitate din diferite genuri și culturi muzicale. Dacă ai o piesă sau un stil anume pe care ai vrea să îl auzi, dă-mi din timp de știre și voi face tot posibilul să fac rost de ceea ce îți face plăcere.
În funcție de tipul evenimentului, segmentul de vârstă și alți factori, vom stabili o întâlnire de comun acord înaintea evenimentului pentru a stabili muzica ce va cânta la evenimentul tău.
În general, echipamentul pe care îl folosesc este diferit de cel a unei formații/band. Voi face tot ce îmi stă în putință ca acest lucru să fie posibil, în schimb o să te rog să mă anunți din timp.
Rolul meu este acela de a ridica și a menține invitații la dans. Cu toate că, pot face diverse anunțuri în funcție de ce momente există, nu sunt maestru de ceremonii (MC) și talentul meu îl reprezintă doar muzica și butoanele (nu neapărat și vorbitul) 🙂
În general 2 ore sunt suficiente pentru a pune în funcțiune și a testa aparatura pentru ca totul să meargă impecabil.
Pentru a oferi un sunet de calitate în timpul petrecerii, colaborez cu SuperDJ în vederea furnizării de aparatură audio profesională de la branduri precum: JBL, Crown, Pioneer, Kv2audio ,Dynacord etc.
În întâlnirea finală pe care o vom avea (fie la birou fie pe Zoom), vom stabili o fișă a evenimentului care va conține toate detaliile necesare de la locație, desfășurător, muzică, etc.
Putem cădea de acord cu privire la stilul vestimentar în funcție de natura evenimentului. Te asigur că mă îmbrac mereu cu bun gust.
Nu există o oră anume la care trebuie să plec. Cu toate acestea sugerez între 8-10 ore pentru desfășurarea evenimentului în cele mai fresh condiții.
Cu siguranță. Vom avea atât un contract cât și factură de prestări servicii.
Pentru a ne asigura de ambele părți că evenimentul va avea loc, percep un avans de 30% din suma totală dacă evenimentul peste minim 2 săptămâni. Plata se poate efectua atât cash cât și cu cardul.
Inițial vei discuta cu unul dintre managerii mei pentru a stabili toate detaliile legate de contractare, plăți și disponibilitate, urmând ca mai apoi să primești toate detaliile mele de contact. Nu îți face griji, vom sta în contact atât cât este nevoie.